لوگو ها را می توان در سه طبقه کلی دسته بندی کرد.  لوگوهای مبتنی بر فونت که در آنها مدل فونت عوض می شود.  برای مثال لوگوهای IBM، مایکروسافت و سونی همان فونت هایی هستند که شیپ و استایل متفاوت دارند که باعث تمایز پیدا کردن آنها می شود. دومین دسته لوگوهایی هستند که با استفاده از کلمات و عکس نشان می دهند شرکت چه فعالیت هایی دارند. برای مثال وقتی یک شرکت خدمات خانه از یک قلم موی رنگ در کنار اسم شرکت استفاده می کند.  و در آخر دسته جدید سمبول های تصویری انتزاعی مانند علامت تیک نایک است که به برند این شرکت تبدیل شده است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره در زمینه مشکلات موبایل و کامپیوتر شما هر چی کی بخوای مقالات فناوری استخدام های رسمی و معتبر ایران وبلاگ سایت عاشقانه رز سفید وبسایت شخصی غلامرضا ملک نژاد استاتیک مقاومت Keith